Jump to content
Forum rolnicze
Sign in to follow this  
goldi

Niskie libido

Recommended Posts

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Człowiek w pewnym wieku wolniej się regeneruje, bodźce zewnętrzne nie działają jak kiedyś. Jeżeli to coś poważnego, to porponuję się ewentualnie zgłosić z tym do jakiegoś specjalisty.

Warto również zmienić nawyki żywieniowe, więcej ruchy, spacerów. Z suplementacji możesz spróbować potency therapy na męskie problemy z niemocą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stres

złe odżywianie się

brak aktywności fizycznej

NO i u faceta jest normą to,że libido się zmniejsza z wiekiem. Nie będziesz tak nabuzowanym byczkiem jak wtedy kiedy miałeś 15 lat ( kiedy podniecał Cie nawet pociąg wjeżdżający do tunelu)

Najlepiej jest brać środki zawierające L argininę. Ze swojej strony polecam man tabs, eromen. Potency therapy jak najbardziej równięz się sprawdz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby to określic ( znaleźć lekarstwo) potrzeba znaleźć rzeczywista przyczyne tego stanu rzeczy. Tylko swiadomość przyczyn moze pomóc, uzdrowić. Nie ma prostych odpowiedzi. Może potrzebna jest sesja terapeutyczna, moze jakieś zioła, moze rozmowa z partnerem o tym szczerze az do bólu a raczej ulgi. Ja bym sie jeszcze skupila na RELAKSIE! Klopoty z libido bardzo czesto maja podloze w stresie.

Moze cos  gryzie w srodku? Moze brakuje odwagi aby o tym z kims porozmawiac?
Poza tym na libido wpływa Maca, dieta bezmączna (niskowęglowodanowa, kasze,ryze) , bez nabiału , same warzywa , regularne jedzenie  lekkostrawne ... u mnie dokonała cuda ..serio , sama nie mogłam uwierzyć ... przez nieregularne jedzenie organizm jest roztrojony jeśli chodzi o zwykłe funkcjonowanie , wydaje energie w niewłaściwym kierunku , a jak ciągle pracuje to jest zmeczony .....a jak zmeczony to mu się nie chce .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tym libido to moze byc wiele przyczyn, infekcja, niewlasciwa antykoncepcja, brak silnej wiezi emocjonalnej z partnerem, zbytnie przepracowanie itd.. u mnie problemem okazaly sie akurat zle dobrane tabletki wiec zalozylam wkladke levosert i problem zniknal. musisz przeanalizowac swoje zycie i obowiazki domowe, jesli nie znajdziesz przyczyny to idz do lekarza

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co radzicie na problemy z potencją? Są na to jakieś naturalne sposoby? Czy lepiej wybrać się do lekarza specjalisty? Ja słyszałam, że w takich sytuacjach pomocna może się okazać Viagra, która jest jednak dostępna na receptę. Jak sądzicie, warto poprosić o to lekarza? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×