jammes 0 Report post Posted May 25, 2023 Może są tutaj osoby, które korzystały z usług help desk w firmie? Czy jesteście zadowoleni z rozwiązania? Zastanawiam się nad skorzystaniem z tej możliwości u siebie. CHodzi tutaj o produkcję roslinną na hali ( już sam nie ogarniam niektórych spraw). Share this post Link to post Share on other sites
biks 0 Report post Posted May 25, 2023 Korzystanie z help desk może znacznie ułatwić zarządzanie wsparciem technicznym w firmie oraz poprawić satysfakcję i efektywność użytkowników. Jednak ważne jest, aby wybrać odpowiednie rozwiązanie help desk, które odpowiada specyficznym potrzebom i rozmiarowi Twojej firmy. https://www.treco.pl/gdzie-mozna-otrzymac-profesjonalne-wsparcie-informatyczne-dla-firmy/ Help desk zapewnia szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych. Można zgłaszać różnego rodzaju problemy, takie jak awarie oprogramowania, problemy z siecią, błędy sprzętowe itp., a zespół help desk podejmie działania w celu ich naprawienia. Share this post Link to post Share on other sites
malaga 0 Report post Posted September 4, 2023 Jest to jak najbardziej niezwykle ważna kwestia i jeżeli chcemy iść z duchem czasu to na pewno musimy zwrócić na to jakiego oprogramowania będziemy używali. Od siebie chcę wam polecić https://www.anegis.com/produkty/microsoft-dynamics-365 gdyż wiem jak dobre jest to aby mieć wiedzę jak rozwijać systemy IT w naszych firmach. Share this post Link to post Share on other sites