Jump to content
Forum rolnicze
Sign in to follow this  
biks

Prowadzenie sklepu internetowego

Recommended Posts

witajcie,

Mam pytania odnośnie sklepu internetowego. Czy jest taka możliwość oszacowania po jakim czasie dobrze ustawiony sklep internetowy powinien zacząć na siebie zarabiać?

Branża części do maszyn rolniczych 

Sklep internetowy został że tak powiem postawiony na zasadzie wrzucenia wszystkiego co jest na sklepie stacjonarnym. Bez dbałości o opisy, zdjęcia i wszystko co związane z dobrym SEO. Są tworzone reklamy w Google Ads. Nie mam do tego dostępu, wiec nie wiem jak kolega je tworzy.

Są również reklamy na FB ale nie ma podpiętego pixela FB gdyż konto reklamowe jest w weryfikacji.

Zajmuje się tym sklepem 3 miesiące i sprzedaż nie jest powalająca. Część rzeczy udało mi się poprawić. jednak jest tego dużo i oprócz obsługi tego sklepu zajmuję się jeszcze wieloma innymi rzeczami. Czy jakieś dobre dusze podpowiedzą mi co powinnam zrobić, żeby ta sprzedaż ruszyła dziękuję za wszelkie cenne wskazówki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiednie opisy produktów, linkowanie wewnętrzne, opis zdjęć, widoczność sklepu - SEO, dobrze dopracowana strona. Podrzuć link do tej strony, będzie łatwiej. Bez tych informacji trudno jest cokolwiek Ci doradzić.

https://rynekinwestycji.pl/dlaczego-warto-prowadzic-bloga-w-sklepie-internetowym/

Może warto jest postawic dodatkowo do sklepu bloga? 

Na stronie są opisane zalety jego prowadzenia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prawda sama reklama naszego sklepu internetowego jest jak najbardziej ważną sprawą i ja również jestem zdania, że właśnie pozycjonowanie sprawdzi się w tej sytuacji bardzo dobrze. Udało mi się również niedawno wiele ciekawych informacji znaleźć na stronie https://fakty-mity-seo.info/ i faktycznie dobrze jest wiedzieć jakie są fakty oraz mity jeśli chodzi o SEO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro wysyłacie produkty, to drobna rada ode mnie - nie popełnijcie tego błędu, co ja i dodajcie firmę do rejestru BDO. O szczegółach możecie się dowiedzieć na https://cyfrowerewolucje.pl/dlaczego-sklep-internetowy-potrzebuje-numeru-bdo/. Opłata rejestracyjna to praktycznie grosze, a kary jakie są nakładane za niewywiązanie się z tego obowiązku bywają naprawdę wysokie. Niestety wiem z doświadczenia. Myślałem, że jeśli kupuję opakowania od producenta, to rozliczenie się z ich wprowadzenia będzie leżało po jego stronie i jak się okazało, nie miałem racji. Lepiej od razu sprawdźcie jak to wygląda na Waszym sklepie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim gdy chodzi o samo prowadzenie sklepu internetowego to już na samym początku pod żadnym warunkiem nie możemy zapominać o jego właściwej promocji. Ja jestem zdania, że już pozycjonowanie strony czy właśnie sklepu internetowego jest niezwykle ważne. Moim zdaniem Szymon Słowik to jest odpowiednia osoba, dzięki której nasz biznes będzie coraz bardziej widoczny w wyszukiwarce Google. Tak się składa, że sam już miałem okazję korzystać z jego usług.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pierwszych miesiącach zawsze dokładasz. Dlatego jeżeli chcesz skrócić ten okres, to musisz zainwestować w marketing - to najlepsze będzie pozycjonowanie. Polecam usługi http://www.seogle.pl, dzięki nim moja strona zaczęła być "widoczna" wśród wyników wyszukiwania, a wzrost odwiedzających był nawet kilkukrotny. W przypadku sklepu internetowego efekty będą podobne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukces kampanii reklamowych w dużej mierze zależy od trafnego określenia grupy docelowej i skutecznego dotarcia do niej za pomocą odpowiednich kanałów komunikacji. W tym kontekście, marketing szeptany stał się jedną z bardziej subtelnym, ale jednocześnie efektywnych metod promocji. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom, które są omówione tutaj https://pawelkasza.pl/page/56/uslugi można zbudować pozytywny wizerunek marki i zwiększyć zaufanie wśród potencjalnych klientów. Kluczem jest tutaj autentyczność i naturalność komunikatu, które przyciągają uwagę i budują relacje z konsumentami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×