jack123 0 Report post Posted November 27, 2018 Jeśli szukacie dobrego sklepu, gdzie znajdziecie wyposażenie biura, to polecam Wam https://sklep.lobos.pl/tablice/tablice-suchoscieralne,cat226517.html W tym miejscu jest wiele artykułów biurowych oraz nieco większy sprzęt elektroniczny. Sama marka cieszy się dużym powodzeniem wśród firm i ma wiele pozytywnych opinii na swój temat. Wszystkie produkty są wysokiej jakości a ceny atrakcyjne. Share this post Link to post Share on other sites
solevita 0 Report post Posted November 29, 2018 Moim zdaniem bardzo ważne są także dodatki. Sama zastanawiałam się długo jakie dodatki wybrać aby moje mieszkanie nabrało orientalnego stylu i dopiero ten artykuł http://erazdrowia.pl/dekoracje-dzieki-ktorym-twoje-mieszkanie-nabierze-orientalnego-charakteru pomógł mi się zdecydować ostatecznie. Jest tu wiele ciekawych porad i propozycji, które każdemu kto lubi taki styl aranżacji na pewno sie przydadzą. Share this post Link to post Share on other sites
Cinko 0 Report post Posted December 16, 2018 A czy ktoś z Was korzysta u siebie z tonerów Brother http://www.tanie-tusze.net/455-tn-245 Mój znajomy takie i bardzo chwali, dlatego zastanawiam się, czy nie skorzystać z nich też w swojej firmie. Będę wdzięczny za podzielenie się opiniami. Share this post Link to post Share on other sites
bridgett 0 Report post Posted January 31, 2019 Nie, z tych nie korzystamy. Ogólnie jeśli chodzi o wyposażenie to korzystamy z oferty firmy http://avarus.pl/ bo maja doskonały sprzęt do biur, a także szafy i sejfy oraz niszczarki co teraz bardzo się przydaje odkąd weszły przepisy RODO Share this post Link to post Share on other sites
Małarolnicznika 0 Report post Posted July 17, 2019 A ma ktoś w biurze zamontowane puszki hermetyczne? Podobno w dużej mierze ułatwiają one pracę, sprzyjają też ergonomii biura. Zastawiam się czy warto takie puszki mieć i jak je zamontować w położonej już podłodze, ba czy w ogóle jest taka możliwość. Orientuje się ktoś może w tym temacie? Share this post Link to post Share on other sites
rolniczka 0 Report post Posted September 24, 2020 A jak udaje się Wam utrzymać porządek w Waszym biurze? Wiadomo, że z roku na rok przybywa teczek, dokumentów itp. Co z tym wszystkim robicie? Ja ostatnio trafiłam na ciekawy artykuł na stronie internetowej https://rozarent.pl/blog/bid-17-jak-utrzymac-porzadek-w-pracy, z którego dowiedziałam się, że można w takiej sytuacji skorzystać z wynajęcia boksu magazynowego i tam przechowywać chwilowo niepotrzebne rzeczy z biura. Słyszeliście o czymś takim? Share this post Link to post Share on other sites
janek232222 0 Report post Posted October 12, 2020 Ja mam bardzo dobre biuro firmowe bo o te biuro bardzo dbam. Wczoraj nawet przeczytałem bardzo ciekawy artykuł https://www.herbewo.krakow.pl/blog/udogodnienia-w-biurze/ . Share this post Link to post Share on other sites
roti 1 Report post Posted November 18, 2020 W tym momencie bardzo ważne jest także żeby zadbać o dezynfekcję powierzchni. Bardzo fajne preparaty ma firma https://epidair.com/ Świetne się rozprowadza po powierzchni w postaci mgiełki. Mają też do wyboru różne zapachy do wyboru! Share this post Link to post Share on other sites
Sam87 0 Report post Posted December 6, 2020 Na wyposażeniu każdego biura powinny znaleźć się zabezpieczenia, które uchronią Wasze firmy przed zaawansowanymi zagrożeniami, jak ataki hackerskie, czy zaawansowane wirusy. Osobiście polecam ochronę punktów końcowych z https://bitdefender.pl/gravityzone-enterprise-security/security-for-endpoints/, która sprawdzi się świetnie do takich rzeczy. Share this post Link to post Share on other sites
Eryk996 0 Report post Posted December 23, 2020 W biurze super sprawdzi się tablica magnetyczna, sam mam taką w swoim biurze Na rynku jest sporo rodzajów, my mamy akurat kredową bo fajnie się po niej pisze zwłaszcza w kuchni, kupiliśmy ją na https://tablice-magnetyczne.com/tablice-kredowe.html, a w innym pomieszczeniu mamy tablicę, po której można pisać markerami Share this post Link to post Share on other sites