Jump to content
Forum rolnicze
Sign in to follow this  
Borynman

Samochód do przewozu części rolniczych na rozległych polach

Recommended Posts

Dzień dobry, pracuje jako osoba naprawiająca sprzęt rolniczy. Samochód którym jeździłem do tej porty to terentówka z Trooper. Niestety mój syn bawił się nim w w lesie do tego stopnia, że chyba postoii długo zanim będzie jeździł. Dla mnie to okazja, lub pretekst żeby kupić nowy samochód do przowżenia części rolniczych, w tym drobnych elementów, które psują się w maszynach rolniczych podczas pracy. Dobrze byłoby żeby był to 4x4. Teren nie jest strasznie hardcorowy, ale myslałem nad terenówką. Co doradzicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam Mitsubishi Pajero II, brat swego czasu posiadał i nie narzekał. Samochód tani w zakupie, jak na terenówkę z dużym silnikiem w miarę oszczędny. Był bardzo wygodny w jeździe, a w terenie nie miał sobie równych bo był wysoki. Bagażnik też miał pojemny idealny jak na potrzeby mechanika. Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nie stać mnie na taki wydatek. Pajero stoi po 160 tysiaków i do góry z tego co widziałem. Ja mam coś ponad 100 tysiaków. A jak z używanym? Jest sens interesować się używanym? W sumie to chciałem nowy kupić, za tą kasę coś powinno się znaleźć do moich potrzeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło mi o coś takiego http://allegro.pl/mitsubishi-pajero-ii-1995-2-5-td-i3528351335.html. Za 20tyś kupisz taki samochód w stanie idealnym. Ta cena 160tyś z pewnością wzieła się stąd że patrzyłeś na nowe modele. Ja sądzę że w teren to lepiej kupić auto gorszej klasy kupić, bo po co brudzić  w błocie cacko za 100tyś. :D Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie niekoniecznie tylko do błota. Mam kasę i myślę, że nie będę kupował dwóch samochodów, tylko jeden lepszy i nowy. Z używkami to jest różnie. Za 10 tysiaków to na bank będzie dużo roboty z nim, a przy dieselu używanym to wydam sporo na części. Idealnie byłoby jak by wyglądał jakoś na zewnątrz, miał sporą ładowność minimum tonę na pace. Na innym forum doradzali mi Troopera (ISUZU) z tego co pamiętam to robią niezłe silniki, ale to też typowa terenówka, a ja bardziej szukam coś w styku pickupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Własnie nie mogę znaleźć takiej opcji z paką, natrafiłęm za to na innego isuzu, D-MAXa. Ten występuje w 3 wersjach L, LS i LSX. Im wyższa tym więcej bajerów i cena wyższa. D-MAX to już nie zwykła terenówka. Typ nadwozia pickup. Przeglądając katalog jaki znalazłem na isuzu.com.pl natrafiłem na ciekawe rzeczy, np spalanie 6,5 w terenie. Co to za silnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W katalogu piszą co innego, może w takie duże mrozy więcej pali, albo ten reporter słaby jakiś :). Zobaczymy ile mi uda się wycisnąć jak kupię. Samochodzik ładny, jak na woła pracującego. Kasowo można go kupić za 94 "z groszami", raczej nie będe sobie tak dogadzał, żeby brać wersję LSX z super wypasionym radiem. W standardzie jakieś tam głośniki są i klima manualna, to i tak lepiej niż zwykły nadmuch. Może załapię się na jakąś promocję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie 8) pochwalę się i to pewnie nie raz, w następnym tygodniu kupuję D-MAXa L. Wygląda fajnie, inne też mi się podobały z wyglądu, ale najbardziej mnie przekonało do niego silnik isuzu, mocny i ekonomiczny diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

A dla takiego samochodu to jakie polecacie wykupić ubezpieczenie? Bo tutaj https://beesafe.pl/ patrzyłem na oferty jakie mają i całkiem fajne składki, niskie. A na już muszę wykupić także chyba się ostatecznie na nich jednak zdecyduję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×