Jump to content
Forum rolnicze
Sign in to follow this  
waskiganja

Kombajn zbożowy czy opłacalny biznes ?

Recommended Posts

Otuz tak nie jestem nawet rolnikiem tylko murażem mieszkam na wsi ale chciał bym kupic kombajn i kosić ludziom zboże czy taki bizes się opłaca jak to jest ile trzeba płacic za wynajecie kombajnu czy to sie nalicza na godzine czy od hektara jak to jest i czy wogóle kupi się kombajn jakiś lepszy za 25tys. złotych. Ile można zarobić na takim koszeniu dla rolników??

Share this post


Link to post
Share on other sites